close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב פנים 2020 – היכן מתחילים?

מערכת שורשה אלול, תשפ25/08/2020

מה ההבדל בין עיצוב פנים מודרני לעיצוב פנים עכשווי?

תגיות:
צילום: shutterstock
בחירה של סגנון עיצוב פנים עבור המשרד, הבית או כל חלל אחר, היא תמיד משימה מאתגרת ומאיימת, לפחות עבור רבים מאיתנו. עיצוב פנים הוא תחום דינמי ותזזיתי כל כך – איך אפשר לעקוב אחר האופנה ולדעת מה "הולך" היום?
ובכן, בין אם אתם מעוניינים לעצב את הבית, המשרד או כל מקום אחר, ישנן בכל זאת כמה דרכים להישאר מעודכנים ולהבטיח כי עיצוב הפנים ייעשה בצורה נאה, אסתטית, נעימה ונוחה לעבודה, כמו גם מעודכנת מבחינה אופנתית. מציאת
צילום: shutterstock
משרד האדריכלים המתאים עבורכם עשויה להוות צעד ראשון מתבקש.

עיצוב פנים מודרני, עכשווי ועוד
לפני שנגיע לבחירת משרד אדריכלים מתאים לצורך עיצוב פנים הולם, מתאים ונעים, כמה מילים על סגנונות העיצוב הנפוצים כיום, במיוחד במשרדים וחללי עבודה.
עיצוב פנים מודרני, למרות הנטייה של רבים לחשוב כך, אינו אותו הדבר כמו "עיצוב פנים עכשווי". בפועל יש כמובן קשר הדוק בין השניים, ועיצוב עכשווי מתבסס במובנים רבים על עיצוב פנים מודרני, אך אלו שני סגנונות שונים. עיצוב פנים מודרני הוא זה שהתפתח לאורך מחציתה הראשונה של המאה הקודמת, והוא מתאפיין (בניגוד לסגנונות הדומיננטיים ששלטו לפניו) בחללים פתוחים רבים, בקווים נקיים וישרים יחסית, במינימליזם מסוים מבחינת עומס הפריטים השונים, בניגודיות עזה בין צורות וצבעים, בשימוש נרחב בחומרים טבעיים דוגמת עץ ועוד.
עיצוב פנים עכשווי, לעומת זאת, הוא מה שאנחנו מוצאים במרבית המשרדים המובילים והמעוצבים ביותר כיום, וכאן מדובר בסגנון אחר מעט המתבסס כאמור במידה רבה על העקרונות של עיצוב הפנים המודרני, אך נבדל ממנו באלמנטים רבים. הסגנון העכשווי מעדיף צבעים המבוססים על שחור – לבן – אפור והגוונים שביניהם, שימוש בחומרים שונים ומלאכותיים דוגמת שילובים של מתכת, עץ, זכוכית ובטון וכו'. קשה אמנם להגדיר מהו בדיוק עיצוב פנים עכשווי, בעיקר מפני שהוא משתנה ומתעדכן כל הזמן, אך בגדול המאפיינים שציינו מציירים תמונה כללית בנוגע להבדלה בין עיצוב פנים מודרני לעכשווי.

במידה ואינכם יודעים ממה להתחיל, היכרות של שני הסגנונות הללו היא נקודה טובה, שכן כמעט כל משרד או בית חדש הנבנים כיום מושפעים במידה זו או אחרת מסגנונות עיצוב אלו.

למצוא את מעצבי הפנים ומשרדי האדריכלים עימו אתם מזדהים ומרגישים בנוח
לאחר שהכרנו בכלליות את סגנון עיצוב הפנים המודרני והעכשווי, הגיע הזמן ללכת צעד נוסף קדימה ולהתחיל ולקדם את מלאכת עיצוב הפנים שעלינו לעשות ב 2020. לצורך כך נרצה לעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים, ובחירתם בהקשר זה היא למעשה אחת הפעולות החשובות ביותר שעלינו לעשות כאן.

בחירה במעצב/ת פנים או באדריכל/משרד אדריכלים עימם אתם יכולים להזדהות ולהרגיש בנוח, היא הצעד החשוב ביותר מבחינתכם. ברגע ששוכרים את אנשי המקצוע הנכונים והמתאימים באמת עבור הפרויקט, הכל כבר מתחיל להתגלגל והופך לקל ופשוט יותר

כיצד תבחרו את מעצבי הפנים והאדריכלים המתאימים באמת עבורכם ועבור הפרויקט שלכם?
ובכן, אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע למשרד אדריכלים או למעצבי פנים שיהיו מתאימים באמת עבור הפרויקט שלכם היא לחפש את המשרדים ואנשי המקצוע שעיצבו מקומות אותם אתם אוהבים. במידה וביקרתם במשרדים כלשהם ואהבתם את העיצוב שלהם (או בבית של מישהו אחר, במידה ומדובר בתכנון ועיצוב של בית חדש), אך תשכחו לשאול אודות אנשי המקצוע שעיצבו את אותו משרד/בית.

לאחר שיצרתם קשר ונפגשתם עם כמה וכמה אדריכלים או מעצבי פנים שונים, נסו לפעול על פי תחושת הבטן שלכם והאופן בו אתם מרגישים עם אותם אנשי מקצוע. אם תבחרו אנשי מקצוע מתאימים עם ניסיון רלבנטי התואם את מה שאתם מחפשים, ואלו גם אנשים עימם אתם מרגישים בנוח ויכולים להסתדר ולתקשר ברמה טובה, הדרך שלכם לעיצוב פנים מוצלח סלולה ובטוחה...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה